Brands

5 שלבים לבניית מותג אישי למסחר אלקטרוני

0
(0)

5 שלבים לבניית מותג אישי למסחר אלקטרוני

מיתוג חשוב בכל ענף, אך במיוחד במסחר אלקטרוני.
איך עוד אנשים ימצאו אותך אם אינך גלוי?
זה אולי יישמע מרתיע, אבל בניית המותג האישי שלך קלה יותר משאתה חושב עם חמשת השלבים האלה!

1) בחר את הפלטפורמה שלך

בדיוק כמו המסחר האלקטרוני עצמו, ישנן פלטפורמות שונות שתוכל לבחור מהן בבניית המותג שלך.
סביר להניח שתצטרך ליצור אתר כלשהו, ​​אך נוכחות בטוויטר ובלינקדאין יכולה לעזור לך לשמור על קשר עם לקוחות ועמיתים.
וודא כי כל פלטפורמה בה אתה נמצא מתאימה; לכל אתר יש את התרבות והציפיות שלו,
אז נסו לא לערבב פלטפורמות שלא לצורך. כמו כן וודא שהכל מעודכן; שום דבר לא צועק חובבני יותר מאשר אתר לא מעודכן או ציוצים נטולי מגע.
פוסט זה עובר על בחירת הפלטפורמות בפירוט רב יותר אם אתה רוצה לקרוא עליו יותר.

2) זהה מה הופך אותך לייחודי

השלב הראשון בבניית מותג הוא להבין מה אתה רוצה שזה יהיה.
עבור חלק מהאנשים, המשמעות היא שנתפס כרשות או כמומחה בתחום שלך.
עבור אחרים, זה עשוי להיות פשוט כמו הגדרת המותג שלך במונחים של יחסים חזקים עם לקוחות ועובדים כאחד.
אבל איך אתה יכול להבין מה מייחד אותך? התחל על ידי זיהוי כישורי הליבה והתשוקות שלך.

3) צור חוויות עקביות

כאשר אתה מתחיל בתור מוכר מסחר אלקטרוני, זה יכול להיות מפתה פשוט להתמקד במכירת המוצרים שלך ובבניית ההכנסות שלך. זה טוב – אתה צריך מכירות. אך אם אינך מתמקד ביצירת חוויות לקוחות עקביות בכל נקודות המגע במותג שלך, אתה מסכן את עצמך לפגוע במותג האישי שלך. על פי מספר מחקרים, קיים מתאם ישיר בין חוויות הלקוחות עם מותגים לבין נכונותם לקנות שוב מהמותגים האלה.

4) היו בכל מקום

תמיד יש אלמנט של אמון בכל עסקה – אפילו באינטרנט – ולכן חשוב שתהיה ידידותי ונגיש.
בעת הכתיבה, שאף לכלול פרטים מהאנשים כמו התחביבים שלך או תחומי עניין אחרים, ולא רק באמצעות כינויים כמו אני או אני.
כך הקהל שלך יכול לקשר ולהזדהות איתך כיחיד ולא רק כמותג. יתר על כן, זכור כי מותגים אישיים אינם בנויים בן לילה:
השקיע זמן ביצירת קשרים ברשתות החברתיות, התייחס לבלוגים ולמאמרים בתעשייה, הפוך לפעיל בפורומים רלוונטיים – ואפילו עשה דברים קטנים כמו להגיב מיד כאשר מישהו מצייץ עליך או שולחת לך מיילים עם שאלות בנוגע למוצרים/לשירותים שלך.

5) היו ידידותיים

כשאתה בונה את המותג שלך באינטרנט, חשוב להיות אישי.
אתה יכול לעשות זאת בדרכים רבות – באמצעות מדיה חברתית, מעורבות בקהילה או בלוגים.
ככל שתקיים אינטראקציה עם אנשים באינטרנט ובאמצעות ערוצים לא מקוונים כמו Meetups וכנסים, כך המותג שלך יהפוך להיות יחיד במינו ובלתי נשכח. במילים אחרות: בנה את המותג האישי שלך על ידי ידידותיות!

רוצה ללמוד איך לבנות מותג באינטרנט כנס עכשיו לאתר הדרכות שלי ותבחר לך קורס למסחר באינטרנט ותתחיל כבר היום. לחץ עליי

 11,078 סה''כ צפיות

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י

כפי שמצאת את הפוסט הזה שימושי

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות!

אולי תאהב גם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרף עכשיו לאחד הערוצים לעוד עדכונים חמים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

תודה שנרשמתם!

ניצור איתכם קשר בהקדם!