ecommerce
ecommerce

10 דברים שאתה יכול לעשות כדי להשיג תנועה לחנות המסחר האלקטרוני שלך

0
(0)

10 דברים שאתה יכול לעשות כדי להשיג תנועה לחנות המסחר האלקטרוני שלך

קבלת תנועה לחנות המסחר האלקטרוני שלך יכולה להיות קשה, אך אם תנצל את השיטות השונות ותשתמש בהן בתבונה,
תהיה לך יותר תנועה ממה שאתה יודע מה לעשות. אם אתה יזם שמפתח חנות מסחר אלקטרוני בישראל,
הנה 10 דברים שאתה יכול לעשות כדי להביא תנועה לחנות שלך. בואו נתחיל!

1) רשום את החנות שלך ב- Google לעסק שלי

עוד לפני שבנית את החנות שלך, עליך להגדיר אותה ב- Google לעסק שלי. זהו צעד שרבים מיזמי המסחר האלקטרוני מדלגים עליו מכיוון שהם מאמינים שזה מוקדם מדי בפעילותם.

2) צור דף פייסבוק לחנות המסחר האלקטרוני שלך

על פי דו"ח 2016, 43% מהמבוגרים בארה"ב מחזיקים בחשבון פייסבוק. מתוך משתמשים אלה, 72% בודקים את פייסבוק מספר פעמים ביום.
אם עדיין לא ניצלת את מודעות פייסבוק לחנות המסחר האלקטרוני שלך, אולי הגיע הזמן שתעשה זאת! עם נוכחות פעילה בפייסבוק,
תבטיח שהמותג שלך יהיה גלוי בכל מקום שאנשים מבלים את זמנם באינטרנט.

3) בצע אופטימיזציה של אתר המסחר האלקטרוני שלך למכשירים ניידים

מספר משתמשי האינטרנט הגולשים באמצעות מכשירים ניידים גדל באופן משמעותי לאורך זמן. למעשה,
גוגל דיווחה על עלייה של 200% בחיפושים ממכשירים ניידים בתוך שנתיים בלבד.
אופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים והפעלת לחצני לחיצה להתקשרות עבור מספר הטלפון שלך יכולים לעשות הבדל גדול בכל הנוגע למשוך תנועה של מסחר אלקטרוני.
אם אתה מפעיל חנות מסחר אלקטרוני, בצע את הצעדים האלה עוד היום!

4) תציע משלוח חינם אם אתה מוכר מוצרים פיזיים

על פי RJMetrics, יותר מ -30% מהקונים נוטשים את עגלת הקניות שלהם אם לא מוצגות עלויות משלוח.
להקל עליהם את ההמרה היא דרך מצוינת להשיג יותר תנועה ומכירות בחנות המסחר האלקטרוני שלך.
הציעו משלוח חינם בהזמנות מעל 50 $, או הבהירו היטב כאשר אתם מחשבים את עלות המשלוח שלכם כמה יעלה כל פריט נוסף בסל שלכם.

5) הציע החזרות חינם אם אתה מוכר מוצרים פיזיים

פעולה זו תמשוך קונים פוטנציאליים, אשר מובטחים בידיעה שהם יקבלו את כספם בחזרה אם הם לא מרוצים ממה שהם קנו.
החזרות חינם אינן מצוינות רק למכירת יותר – הן למעשה יכולות לחסוך לך זמן וכסף!
כך הוא: אם מישהו מזמין משהו שאינו מתאים או שאינו מה שהוא ציפה, אינך צריך לשלם דמי משלוח כדי שיחזיר אותו.

6) תן הנחות בלעדיות לאנשים שקונים מוצרים פיזיים מהחנות שלך באינטרנט

הגדרת קוד קופון לאנשים שקונים את המוצרים שלך באינטרנט יכולה לעזור לך למשוך יותר תנועה.
אם לקוחות יודעים שהם יכולים להשתמש בקוד מסוים ולחסוך כסף בהזמנה שלהם,
הם ירגישו שהם מקבלים משהו מיוחד. תחשוב על זה כפרסום בחינם וצפה בתנועה שלך גוברת ברגע שאתה מעלה את הקוד הראשון.
זכור לשנות את הקוד פעם או פעמיים בחודש כדי שללקוחות שלך לא ישתעמם מכך.

7) צור עלון דוא"ל לחנות המסחר האלקטרוני שלך

ענה על שאלות ב- Yelp וב- Trustpilot; בקש ביקורות לאחר שתפתור את הבעיה.
זה יעזור לבנות את המוניטין שלך כבעל עסק מועיל ומגיב.

8) ענה על שאלות לקוחות ב- Yelp וב- Trustpilot

אם אתה רק מתחיל, לא יהיו לך הרבה ביקורות ב- Yelp או ב- Trustpilot.
אבל זה לא אומר שזה לא מקום טוב לעבור מתחילים למקצוענים. השתמש בחשבון שלך כדי לענות ולענות על שאלות של לקוחות (ולהגיב בפומבי).
לא רק המענה לשאלות של לקוחות יכיר אותך את הפלטפורמות האלה – אתה יכול אפילו להשתמש בהן כמכשירים לתוכן יקר ערך שלקוחות עתידיים ירצו.

9) שלח מודעות פייסבוק ממוקדות ללקוחות האידיאליים שלך

מנהל המודעות של פייסבוק הוא אחת הפלטפורמות האהובות עלינו לניהול מודעות מדיה חברתית.
הוא מאפשר לך למקד לקהלים ספציפיים באמצעות מודעות המבוססות על מיקום, גיל, מין ותחומי עניין.
זה אפילו מאפשר לך להגדיר קמפיינים מסוג עלות לאלף הופעות (עלות לכל 1,000 הופעות) או עלות לקליק (מחיר לקליק).
צור קמפיין של מנהל המודעות בפייסבוק לעסק שלך ונסה לקדם אותו באמצעות הוצאה של $ 5 עד $ 20 ליום.

10) צור קמפיין מודעות ברשתות חברתיות באמצעות מנהל המודעות בפייסבוק (או פלטפורמה אחרת כמו אינסטגרם או מנהל המודעות של טוויטר).

לפני שתתחיל להשתמש במנהל המודעות בפייסבוק, עליך ליצור דף עסקי.
דף עסקי הוא דרך חינמית לעסק שלך לנוכחות משלו בפייסבוק ולתקשר עם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ועובדים פוטנציאליים.
אם אתה רק מתחיל עם חנות המסחר האלקטרוני הראשון שלך או שאתה רק רוצה להגדיל את המודעות לגבי העסק שלך באופן כללי, יצירת דף פייסבוק היא חיונית. לאחר שהוקם,
תוכל להשתמש בכלים המובנים שלו (כגון Insights) לאיסוף וניתוח נתונים; לאחר מכן השתמש בתובנות אלה כדי להפעיל מודעות פייסבוק ממוקדות שימשכו לידים מתאימים.
כמובן שאם אתה כבר יודע אילו מילות מפתח מתאימות ביותר לסוג המוצרים או השירותים שלך – הוסף אותן גם לפלטפורמות אלה כך שיופיעו בתוצאות החיפוש.

רוצה ללמוד איך עושים את זה נכון שלב אחרי שלב לחץ כאן תעבור ישרות לאתר הדרכות שלנו

 11,039 סה''כ צפיות

כמה כתבה זו עזרה לך?

בחר/י

כפי שמצאת את הפוסט הזה שימושי

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות!

אולי תאהב גם:

איך לבחור מה למכור באיביי

איך לבחור מה למכור באיביי?

0 (0) מדוע כדאי למכור ב- באתר המסחר באיביי הפופולריות של באיביי גדלה באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות. עם יותר מ -168 מיליון משתמשים פעילים באיביי

 12,057 סה''כ צפיות

קרא עוד »
איך עושים טיקטוק

איך עושים טיקטוק ב5 שלבים פשוטים

0 (0) היכרות עם טיקטוק  ותפיסת האפליקציה טיק טוק היא אפליקציה לשיתוף וידאו שמציעה למשתמשים הזדמנות לשתף סרטונים של עצמם מסנכרנים שפתיים, רוקדים או מבצעים

 12,165 סה''כ צפיות

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרף עכשיו לאחד הערוצים לעוד עדכונים חמים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

תודה שנרשמתם!

ניצור איתכם קשר בהקדם!